Cum cumpăr

Selectarea produselor dorite

În momentul în care ați găsit un produs pe care doriți să îl achiziționați, apăsați pe butonul Adaugă în coș. Veți fi apoi direcționat automat către pagina de vizualizare a Coșului de cumpărături, unde aveți opțiunea să vizualizați lista de produse existente în coș, să modificați cantitățile pe care doriți să le achiziționați sau să renunțați la unul, mai multe sau toate produsele introduse în coș. Pentru a vă întoarce din nou la site și a adauga alte produse în coș, acționați butonul Continuă cumpărăturile.



Informații pentru expediere

Pentru a finaliza comanda, apăsați pe butonul Trimite comanda. În cazul în care sunteți client nou, va trebui să vă creați mai intâi un cont de utilizator, completând formularul de înregistrare prezent în pagina. Acest proces nu vă va răpi mai mult de 1-2 minute, după care veți putea finaliza comanda. În cazul în care informațiile pentru plată sunt diferite de informațiile pentru expediere, selectați opțiunea Completează o nouă adresă pentru plată și introduceți informațiile dorite.



Finalizarea comenzii

Pentru a plasa comanda, selectați metoda de plată pe care o preferați și folosiți câmpul Comentarii comandă, care vă permite să trimiteți eventuale informații suplimentare. După ce v-ați asigurat că sunteti de acord cu Termenii și Condițiile practicate, apăsati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul următor.

În funcție de caracteristicile comenzii Dvs. și de opțiunile disponibile, este posibil să vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, căreia îi pot fi asociate anumite costuri de transport. Veți putea vizualiza valoarea costurilor de livrare înainte de finalizarea comenzii.

Transport și retururi

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:



Ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate.

Ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nici o dată cu caracter personal și să poată fi adus la software-ul inițial.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client. Îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat; Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării nuvomag.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului.



nuvomag.ro (nuvomag.ro) vă pune la dispoziție următoarele metode de livrare:

România

FAN Courier, livrare în 1-2 zile, 15.00 RON. Cost suplimentar în cazul plăților în sistem ramburs, 5.00 RON.

Metode de plată

nuvomag.ro (nuvomag.ro) vă pune la dispoziție următoarele metode de plată:


Plata în sistem ramburs
Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.

Plata online - MobilPay
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, în condiții de siguranță deplină. Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului tău nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și încriptate.
Pentru efectuarea plății vei introduce numărul cardului tău, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura ta).
Moneda în care se va efectua plata este RON; pentru alte monede acceptate te rugăm să ne contactezi.

Transfer bancar (ordin de plată)
După trimiterea comenzii, veți primi toate informațiile necesare care trebuie înscrise pe ordinul de plată. Livrarea comenzii se face doar după confirmarea plății. Pentru accelerarea procesului, vă rugăm să ne contactați și să ne trimiteți o copie după ordinul de plată.

Întrebări frecvente

Întrebări despre produse și comenzi

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.



Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

Da, nuvomag.ro (nuvomag.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.



Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.



Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugam să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.



Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.



Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.



Pot modifica o comanda lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.



Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand secțiunea Istoric comenzi.

Întrebări generale

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.



Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.